2012. április 15., vasárnap

Gömb I.


4 megjegyzés:

  1. Ezek szimpatikusabbak. Nekem a foltosítás soknak hat. A halon és a rágcsálón talán nem annyira hangsúlyosak-zavaróak a foltok nekem.

    VálaszTörlés
  2. Ezek a képek úgy ahogy vannak a telefonból jönnek ki. Egy alkalmazás véletlenszerűen hozza létre az effekteket rajtuk. Csak két megoldás van: ellehet tenni vagy ki lehet törölni.
    Ezeket én eltettem. :-)

    VálaszTörlés
  3. Igen ezt a gépiesített effektelést már mondtad máskor is. De akár automatikus akár kézivezérléses a dolog, így is-úgy is effekteléstől van szó. Ami tetszhet vagy nem. Nekem kicsit hangsúlyos némelyik.

    VálaszTörlés
  4. Amikor valami a technikából fakadó hibára épül, mindegy, hogy miért, mert mondjuk a polaroid különleges színeket tónusokat mutatott meg, vagy a dokubróm fotópapír amelyiket azért szerettünk mert olyan feketéi, vagy szürkéi voltak aminek párja sem volt, vagy a Lomo-sok, és a Holgá-sok a lágyrajzú műanyag lencséikkel.... és most itt van ezek digitális megfelelője egy telefonos alkalmazás, akkor ezeket olyan körülmények között érdemes használni, hogy a képen ezek a "hibák" felerősödjenek és a képek előnyére váljanak. Ebben lehet és érdemes gondolkodni.
    De nem attól lesz egy kép izgalmas, mert "effektelt", hanem mert olyat mutatunk meg vele ami nekünk valamiért érdekes.
    Azonban ami nekem az, neked nem biztos, vagy nem éppen úgy.... Vagy ami nekem ma éppen agy tetszett, lehet már holnap meg se nézném...

    VálaszTörlés